Firarfredag

(null)




Har ju berättat förut att två gånger per år äter jag kakor som det inte fanns en morgondag...
När Kamilla fyller år och när Tilda fyller!

Nu var det Kamilla vi firade och jo då blodsockret var på topp!

Det var smörgåstårta först och sedan såklart sju sorters kakor plus både tosca kaka och en mjuk choklad kaka och en marängtårta med jordgubbar.... raaaap!!

Allt så fantastiskt gott!




(null)


Handsprit mitt på bordet är verkligen " det nya" normala...!

Men det är ju faktiskt bra, handhygien har tydligen saknats i det här landet tidigare... man hör ju aldrig om typ magsjuka nu?!


(null)




Jag har gått på semester nu så detta var verkligen en perfekt start up!
Riktigt fira in och höja blodsockret, hi hi

Nu ska jag köra igång med ute fix, städa altan och röja upp för jag har planerat för värme kommande vecka... tack!

//PIllan





Okej, det där ser bara för lockande ut! Jag är inte så kakig av mig, men smörgåstårta och marängtårta kan jag äta som om det inte fanns någon morgondag ;)

Vad gott allt ser ut ^^;





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se