Nya tips för rengöring och fuskbränna

 



Vädret i maj har inte direkt bidragit med någon fin nyans av kropp och knopp... nä bara samma vita lätt genomskinliga skinn!


Tur då att det finns fusk att ta till!

 Jag gillar mer och mer att använda mej av bus-produkter helst i ansiktet och låta huden få vila just där. Den har liksom fått sin dos av sol, både i form av solarium och pressande med kokosolja genom gångna år....!

Till ansiktet använder jag just nu James Read gradual tan coconut water.

Innehåller antioxidanter som återbygger fukten. 
Skönt då många bus-produkter är uttorkande... denna bygger gradvis upp en gyllene ton.


 

Rengöra huden är väldigt viktigt!

Min senaste är cliniques Take the day off ( fyndigt namn)

Detta är en fast balm. 
Du tar en klick och masserar mellan dina fingrar och vips så har du en olja! Otroligt skön att sedan massera in över hela ansikte och hals. 
En olja löser upp make up och smuts.
Sedan tar jag alltid en fuktig microduk och torkar bort allt med.
Här kan du sedan gå på med en vattenlösning rengöring för att dubbelrengöra. Jag har så lite make up så jag använder oftast bara en rengöring.




Helt fast i formen till du börjar jobba med den...


 





Kom ihåg att använda rikligt med spf nu för det verkar som sommaren ska göra entré under helgen!!


Varmt välkommen säger jag bara!!


//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se