Sessan fyller år

 



Min älskade vän som jag nästan ser som mitt mellanbarn fyller 14 år idag!

Hon blev firad med kyckling till frukost och sedan gav hon sig ut på sin vanliga morgonrunda runt ägorna!
Hon njuter nu när alla möss och råttor är lätt tillgängliga igen.... urk men tacksam att hon gör jobbet!

Sessan var ju en innekatt sina första år i livet och när vi flyttade till hus på landet fick hon komma i sitt rätta element!

Men jag tror ändå att inne-åren gjorde henne lite mer försiktig än om hon kommit ut i ung ålder.
Hon avviker aldrig från gården ( Inga längre turer) har aldrig vad vi vet gått över den trafikerade vägen.

Hon är drottning över våran gård och ner mot vattnet och det är vi tacksamma för



 



Nu har hon lagt sig och tagit den dagliga nap:en innan hon ger sig ut på runda nummer två;)


Grattis älskade pälskling 

//PIllan




Men ååh grattis till henne 😍





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se