Den dagen…

(null)


4 oktober 

Såklart man ska fira med nybakade bullar på kanelbullens dag!
Jag är inte alltid så uppmärksam på alla dessa dagar som finns men just denna brukar jag komma ihåg!



Nikki och Nelly nöjda med ett helt gäng med bullar. 
Jag åt min för en stund sedan på golfbanan. Jag och Ove gick en runda och det var riktigt skönt väder.
Nattens storm hade mojnat och solen trängde fram ibland.

Dock väldigt blött på banan men det hindrade inte mej då jag gjorde en riktig kanon-runda med 42 poäng! Skönt 


(null)





Nu ska jag in på ett möte via Skype då jag har eftermiddags jobb på hemmaplan idag!


Ha en fin måndag 

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se