Efterlängtad

(null)



En av mina absoluta favorit-författare Pascal Engman har precis släppt sin nya bok Kokain.

Som jag längtat!


Detta är det fjärde delen i serien om polisinspektör Vanessa Frank.


En våldsam avrättning på öppen gata försätter de boende i Järva i skräck. Vad blir nästa drag i kriget mellan de rivaliserande förortsgängen Vargarna och YBT? I skuggan av våldet tvingas butiksinnehaverskan Fatou Diop gång på gång att vända bort blicken av rädsla. Men någonstans går gränsen för hur mycket en människa kan svälja utan att göra motstånd. 

Polisinspektör Vanessa Frank kopplas in i mordutredningen och finner sig mitt i en brinnande gänguppgörelse där allt verkar handla om kokainet. Samtidigt som hon försöker landa i rollen som fostermamma till tonåriga Celine visar sig hennes nya sårbarhet bli den största utmaningen för utredningen.


Ser så fram emot att läsa denna och jag är ledig i helgen så det passar perfekt!



(null)


A har varit i Spanien i snart en vecka och väntas hem i morgon. Strålande väder och golf varje dag har han " plågats" med….
Skulle gärna åka till värmen jag med känner jag! 
Kanske det blir nåt spontant framöver….


Ikväll ska jag slänga ihop en caesarsallad och dricka ett glas vitt. Sedan blir det mys med Nikki i soffan och förmodligen tidig sorti


//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se