Ledig dag i min smak

(null)


Torsdag och helt ledig


Åt frukost med Nikki och A innan dom gav sig av för skola och jobb.
Sedan packade jag in golf-grejjorna i bilen och  mötte upp Carina.

Solen steg och värmde mer och mer ju längre rundan led!
Fantastiskt härligt ( såhär kunde väl hela hösten vara)



Underbart att få vara ute i flera timmar med sin vän, spela golf, prata,skratta och sitta ute och ta en fika.


Hann hem lagom för att hämta Nikki vid skolan.
Vi bara chillade innan vi lagade middag.
 Det blev pizza på Liba-bröd. Det går snabbt och är riktigt gott.
Efter maten ville Nikki hänga med kompisar så jag stack till gymmet!

Golf och gym = toppentorsdag


(null)




Nu blir det helg-jobb för min del men jag kommer att klämma in en middags-klubb på lördag. 
Äntligen!!


//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se