Middagsklubben samlade för höstmiddag

 



I lördags var vi bjudna till Stina och Pelle för middagsklubbens höstmiddag!



Hela gänget var samlade och humöret på topp. Så himla trevligt att kunna umgås lite mer som innan pandemin.



Trerätters middag med en start bestående av toast med räkor, fetaost, meloner, mango, väldigt fräscht!


Varmrätt blev Pelles egen-fångade röding med potatisbakelse och en ljuvlig sås

Till efterrätt serverades en vit choklad-pannacotta med passionsfrukt , hallon och digestive

Vi drack bubbel och vitt vin

Så gott och härligt 


 
 
 
 
 
 

 
Här snackar vi strandtomt!

Precis utanför middagsbordet har man denna utsikt! Lovely


Som vanligt hade vi paket-lek och skrapade trisslotter! 
Jag lyckades få ett paket och A ett så det var helt ok.
Dom där trisslotterna går det väl sisådär med… småvinster som vanligt!



Nästa gång vi ses blir det julbord men det blir på restaurang! Vi ska bara komma överens om vart, hi hi. 
Men nästa middagsklubb och då vintermiddag blir hemma hos oss iaf!

Bara att börja leta inspiration för en god måltid, gäller att vara ute i tid!


// PIllan



Tänk bara att bo sådär, det hade jag ICKET tackat nej till :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se