Vinklubben samlad

(null)


Väldigt länge sedan Vinklubben samlades men i lördags var vi nästan fulltaliga!



Det var Katarina som var värdinna och såklart med den äran!
God mat och både champagne och vin att vätska strupen med.

Förrätt var löjrom, röd lök, creme fraîches och chips. Detta är ju så enkelt att servera men samtidigt SÅ gott. 
Detta gör sig väldigt bra med bubbel i glaset!

Varmrätten var en helt magisk bouillabaisse, helt klart den godaste jag ätit! 
Vitt vin i glasen och varma baguetter att doppa i grytan, mums


(null)


Mina fina vänner

(null)

(null)


Eftersom vi inte setts på länge så hade vi massor att prata om! 
Här avhandlas högt och lågt, skvaller och tantsnack! Allt ska upp på bordet:)

Desserten var förresten glass med hjortron, rullrån och ett glas Lakka

Här satt vi och njöt och vips var klockan 01.30 och den här kvällströtta människan hade passerat både andra och tredje andningen!! Det var dags att säga hejdå!

Hade dock turen att gå hem med en full kasse med vi då jag vann!!

// PIllan


Men oh vad härligt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se