Att börja återhämta sig

(null)




Ja ni det var segdraget det här med Corona… Har känt mej orkeslös, trött, hostat illa men den här veckan känns det som det vänt! Fingers crossed

Jag har besökt gymmet hela tre gånger och testat kroppen. 
Tagit det väldigt lugnt och försiktigt men superskönt att fått sätta igång igen.
Promenader har jag dock tagit varje dag, frisk luft har gjort gott!

Min smak och lukt har varit puts väck men idag skedde något väldigt märkligt!

Jag hade bokat en behandling som heter NBE3000 som är en maskin med plattor som man sätter på kroppen med radiofrekvens som ger värme genom kroppen. Samtidigt ges massage av bindväven och lymfdränage. Otroligt skönt!
Min bindväv var dock alldeles för torr och även fast jag dricker mycket behövs det typ vätskeersättning vid träning.
I alla fall efter behandlingen märkte jag att både smak och lukt kommit tillbaka!

Otroligt märkligt?!

Vet ej om det var en tillfällighet eller om det faktiskt var behandlingen som hjälpte till…


Nåväl jag känner att jag är på banan igen!

// PIllan


Vad skönt att kunna komma igång igen! <3

Skönt att ni börjar återhämta er 🙏





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se