Piggelin kur

 
 
 
 
Att vakna av migrän är inte den bästa starten....särskilt inte då man har veckans enda lediga dag och en del inplanerat!
Det var bara att ta sin medicin och ligga kvar tills det värsta var över.
 
A och Nikki åkte på jobb och skola och jag låg kvar i sängen, det händer typ aldrig.
Efter en dryg timma kände jag att livet återvände och jag steg upp för en stunds yoga. Kroppen behöver få komma igång med djupa andetag och mjuka rörelser.
 
 
 
Min egentliga tanke var idag gymmet men det klarade inte min kropp eller knopp så det blir en annan dag helt enkelt.
 
 
 
 
 
 
För att piggna till ytterligare gjorde jag min bästa piggelin drink
 
 
Bladspenat, broccoli, ingefära, avocado, citron, proteinpulver och Kiviks dryck. Allt ned i mixern på hög hastighet sedan är det bara att låta vitaminerna rulla ned genom strupen.
 
Detta är en riktig boost för hela kroppen och gott!!
 
 
 
 
 
 
Hade stämt träff med mamma och Filippa för en lunch och lite shopping.
 
Trevligt ända tills jag skulle gå tillbaka till bilen och inser att jag glömt p-skivan..... Under torkarbladen satt nu en gul fin parkeringsbot!!
Morr..... och den enda jag kan skylla på är mej själv!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se