Numero Uno!!



Här har jag suttit i flera timmar mot husväggen och bara njutit av fika och slalom:)



Finalen mellan Filippa (i vitt) och jämngamla klubbkompisen Alex. Spännande, spännande....





Men Filippa  gick obesegrad ur matchen och blev 2011 års klubbvinnare i parallelen!!


Oj oj oj vilken härlig avslutning det blev!!
Parkerade mig vid serveringens ena vägg och där blev jag sittande i flera timmar. Spännande var det också i tävlingen. Men mammas ♥ drog det längsta strået idag!

Nu har vi mumsat i oss annanaspaj med grädde så nu blir det en kväll i träningens tecken för min del.
Hantlar here I come!!

//PIllan


Stort grattis till Filippa! Vilken duktig tjej!



Har inte hittat klänning än... Finns några godbitar hos Halens, men jag vill gärna prova först. Ska in till stan i veckan och kolla runt!



Kram!

Tack för grattisarna ! :)

Vad duktig filippa är!!

Heja heja!

Och vad skönt att sitta där i solen och se på!!

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se