Redan Helg



Hej hopp tisdag!

Jag har en riktig kortvecka och faktiskt redan gått av för att göra helg! Lyxigt va...;)

Fast jag är ändå inte riktigt på topp. Har fått en gigantisk vagel på vänster öga, aj aj aj vad det gör ont... Glasögon på och så köpte jag nån salva på Apoteket idag så jag hoppas att den ger med sig!

Är det inte typiskt jag som ska på baluns på fredag och allt! Ger den sig inte så blir det väl antingen att leka Kapten Krook och köra med lapp för ögat eller spela superstar och glajda runt med mörka glas hela natten;)

Ps Ikväll klockan 21.00 drar jag vinnarna i tävlingen så om du inte redan är med så skynda skynda.....!

//PIllan


Aj då, inge kul med vagel i ögat, men satan vad kul med helg redan!

Om det inte blir bra så röstar jag på superstar!



Kraaam!

Vilket lyx ;) låter skönt för mig är det full rulle en stor work shop imorgon så nu blir det mat och sen jobb. kram

Usch vad tråkigt med vageln, det gör ju så fruktansvärt ont!

Skönt med helg redan =) Jag får vänta till fredag ;-)

Gott med helg redan :-) Aj då, en vagel... inte kul när det vankas party... Hade ju ett sår i ögat i våras innan mammagalan, men som tur var läkte det tills dess :-) Håller tummarna för att den försvinner!



kram på dig!



Ps: Skönt att höra att det finns fler gottegrisar ;-) Tur att man tränar!

Fy tusan en sån där vagel har jag hört ska göra skitont! Hoppas det snart blir bättre & den är som bortblåst till helegens baluns.



Kramis





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se