Tisdagstulpaner

 
 
Var bara tvungen att slänga med lite rosa tulpaner bland matvarorna idag....
 
 
Det ymniga snöfallet ute bidrar inte till någon vårstämning direkt....
Nä fina blommor får pigga upp sinnet idag!
 
Tisdag och vi är redan hemma från jobb och dagis . Kort dag innebär oftast att vi äter ganska tidig middag, så jag ska strax börja förbereda denna. Idag äter vi fisk, ett recept som är superduper snabbt och gott, här hittar ni receptet.
Ikväll bär det iväg på ett fartigt aerobics-pass igen och sedan tänkte jag mej en timmes Pilates, härliga kväll!
 
//PIllan


bra drag med att köpa tulpaner. dom är ljuuuuvliga!

Skönt att sluta tidigt ibland. Hoppas du får ett skönt pass i kväll. Själv skakar på ett pass sh'bam. Kram Anette

Åh vilka fina bilder! Älskar tulpaner, så vackert och uppiggande! :)

Underbara tulpaner!!

Pilates var längesen jag tränade! Är själv utbildad inom Stott Pilates, men har inte lett så många pass - gillar inte träningsformen så mycket (går lite långsamt, hihi), även om det är grymt bra träning!!!

Kram N

ja nu gäller det att ta till alla medel som finns för att få de där efterlängtade vårkänslorna. Här har det vräkt ner snö hela dagen....

Har också tränat ikväll och sitter nu och njuter av den där sköna känslan i kroppen :).

Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se