Mellan träning & jobb

Mmmm smaskigaste fredagsdrinken! Hallon, banan, kokosmjölk, is och lite kokosvatten, mixa...
 
Yes precis så är det för mej nu,mellan träning och jobb.
Passar på att ladda in både proteinrika bananpannkakor och en krämig smoothie så jag står pall fram till nästa måltid :)
Idag har jag förberett Kyckling som ska avnjutas med detta tillbehör. Har även tillsatt grönkål för lite extra nyttigheter!!
 
Jag och Nikki var en vända i gymmet i morse och det är det bästa, att få starta med ett svettigt pass! Love It
Ni som bor i närheten hoppas jag redan har sett att på söndag är det Super Sunday på Moove så passa på att köra ett helt gäng med härliga pass, Gratis!!
Jag jobbar tyvärr så mej får ni inte umgås med.... men det finns ett helt gäng med peppade instruktörer som tar hand om er!
 
Nu ska jag bege mej mot mina andra arbetskamrater så jag säger Ha en finfin Fredag!
 
//PIllan
 
 


läcker :)

så gott det lät!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se