Fasiken va skönt....

 
 
 
 
God morgon
 
 
 
 
Ja jag tog i en aning i rubriken men detta är verkligen dagens känsla!
När man jobbat många dagar i sträck så känns det riktigt skönt att veta att man får ligga i soffan ikväll, så länge man vill och inte behöver tänka på att larmet ska ljuda i morgon bitti ;)
 
Sitter och klurar på någon god middag inför kvällen....
Eftersom även Fillan väntas hem senare under kvällskvisten så tänker jag kanske någon fläskfilé-gryta (så hon kan värma) Den här KLICK är ju bara så god!
 
 
 
 
 
 
 
Frukosten är från tidigare i veckan och som så ofta ett gäng bananpannkakor med bär, kvarg och en smoothie!
Tröttnar visst aldrig på just detta och tummen upp för det är ju både nyttigt och mättar bra!
 
 
Vi har även en eventuell plan att sticka upp till fjällen i morgon....
Vädret ska visst bli toppen och det vill vi nog inte missa :)
 
 
Ha en underbart fin fredag
 
 
//PIllan


Ser fantastiskt gott ut :)

Vilken härlig frukost!

Det där ser riktigt gott o fräscht ut:) kram

Åh vad gott!

Dröm frukost :)

Förstår precis!! Så skönt för dig!!

Hoppas du får en härlig kväll och helg!
KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se