Fredagsfrukost och sämre dagsform

 
 
 
Jag serverar mej själv lite extra boost denna fredagsmorgon. Färskpressad apelsinjuice, äggröra med keso och paprika, passionsfrukter och en kopp kaffe
 
 
 
 
 
Morning på er
 
Tråkigt nog har jag sedan igår råkat svälja en halv meter taggtråd och försökte sedan trycka ned den med ett helt ark grovt sandpapper... gick inge vidare!
 
Min hals är out of control just nu men det lite märkliga är att jag i övrigt knappt har några förkylnins-symtom?! Lite lite ont i kroppen men knappt märkbart...
Däremot vill jag typ hela tiden dricka nåt varmt eller suga på en stark tablett. Det irriterar nåt fruktansvärt i min hals och nu ska jag verkligen låta detta verka ut och vara helt lugn!
 
Har fortfarande väldigt färskt i minnet hur mitt förra november såg ut... KLICK
 
 
 
 
 
Ja i går kom  Nikki hem efter sin lilla minisemester med mina föräldrar. Hon var sprudlande glad, så det var väl för väl.
Idag försöker jag dock muta henne med hemmamys, film, kanske nåt gott att äta osv, allt för att jag bara ska kunna softa!
 
 
 
Filippa verkar ha det helt amazing där nere i alperna! Kolla @lolloochflippson på Instagram
 
Strålande sol och härlig skidåkning. Dessutom hade hon bara gott att säga om sina nya pjäxor, de gjorde tydligen svängarna ännu bättre (hur nu det går till...) säger mamman som fortfarande skulle ha åkt på sina gamla Nordica-pjäxor om det inte var så att dom sprack...!!
Nåväl, hoppas dom fortsatt har tur med vädret och att ingen skadar sig...! Dom stannar en vecka till
 
 
 
 
Nu får ni ha en fin fredag med kommande dubbelhelg och allt
 
//PIllan


Stort krya på dig!!

Svar: Tack Jannice!
Pernilla/Pillan

så gott





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se