Ny fräsch vecka

 
 
 
 
 
 
Måndag och en vecka då nog snart alla skolor i Sverige har öppnat upp för hösttermin igen
 
Nikki börjar i ettan i morgon och hon är SÅ spänd och pirrig! Idag håller fritids stängt för planering men jag börjar inte jobba förrän senare och då får hon vara med mormor tills pappa slutar jobbet.
Jag och Nikki ska nog ta en sväng till gymmet under förmiddagen, det gillar vi ju båda :)
 
Filippa åkte ner till Falun redan igår fast hon börjar inte sin skola förrän på fredag men hon saknade sin bff Lollo så mycket ;)
 
 
 
 
Måndagar är ju liksom alltid en liten nystart, typ...
Kanske helgen innehållit lite för mycket gott osv
 
Snabbfixad mat som dessutom är supernyttig är en plocktallrik med diverse nyttga inlslag. Behöver inte alltid vara en lagad maträtt för att det ska bli bra!
Här har vi quinoa, smulad feta, tomater, avocado, ägg, strimlad rödkål och halloumi
Sådan här mat med quinoa och kål får dej snabbt mätt och håller dej mätt väldigt länge...du behöver nämligen tugga mycket och det bidrar till mättnadskänsla!
Till detta äter vi ett supersnabb-bakat bröd som jag tipsat om här KLICK
 
 
 
 
Olika färger bidrar till både aptit och vitaminer
 
 
 
 
 
 
 
Den här veckan är det inte bara skolorna som kör igång utan även mina träningsklasser.
jag var en sväng och nötte steg-kombinationer igår och svetten lackade. Ska verkligen bli roligt att köra igång ännu en tränings-säsong med mitt härliga gäng ;)
 
 
 
//PIllan


mums va gott :)

kram

Maten ser riktigt god ut. :)

Lycka till för Nikki i skolan! :)
Här började dom i måndags och det var kul tyckte min son =)

Vad de där såg gott ut du har gjort... så fräscht!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se