Smarriga snacks!

 
 
Tips till morgondagens fredagsmys, Estrellas Linschips
 
 
 
 
 
 
Ja att jag är hooked på snacks är väl knappast någon nyhet för er som hängt med mej ett tag ;)
Vad som dessutom gör mej väldigt glad är att det kommer nyheter som dessutom är en aning nyttigare än orginal (ja helt vanliga potatis-chips). Här är det linschips med ett högre protein-innehåll 13 % och faktiskt 40 % mindre fett än vanliga chips. Nu är ju tyvärr påsen i minsta laget... men det finns väl en tanke med det också:)
 
 
 
Jättegoda är dom så löp och köp!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag startade jag min morgon med en lång och skön prommenad. Det var riktigt kallt -8 men strålande sol och torr asfalt, lövli (efter all is man haft under fötterna senaste månaderna...)
 
 
Efter detta hade jag tid hos Susanne för påfyllningg av mina bryn. Ja det har redan gått 5 veckor sedan jag gjorde dom här kan du läsa om detta KLICK . Man fyller på där det eventuellt saknas bryn eller där färgen släppt. Jag hade någon liten lucka så nu är dom tip top perfekta och jag kommer att kunna vakna med bryn några år framöver!!
 
 
Nikkis farmor har kommit på besök och blir här tills i morgon då A, Nikki och farmor åkeer till fjällen. Jag själv får stanna hemma och jobba i helgen....
 
 
 
Ha det så bra
 
//PIllan 


De där måste köpas hem och testas!!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se