Vinter + varm choklad = ett tips

 
 
 
 
 
Ja hux flux verkar det ha blivit vinter i stora delar av landet! Här hos mej har det dock inte kommit speciellt mycket snö om man jämnför med bara några mil bort...
Men vinter får vi allt säga att det ändå är!
 
 
 
 
Vinter framkallar kanske en längtan efter varm choklad efter en härlig prommenad...? Men det är knappast bra att halsa Oboj var och varannan dag.... Men jag har ett tips till er .
 
Nicks har många chokladprodukter utan socker och bland annat ett pulver som vispas ut i mjölk till en god dryck. Nu är den såklart sötad med sötningsmedel och det är inte heller optimalt men det tillåts då och då här hemma!
 
 
 
Vill ni hellre ha en riktigt god och hälsosam choklad så har jag tipsat om detta tidigare här KLICK
 
 
 
 
 
 
Dagens tips NICKs chocodrink utan socker
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skål kompis
 
Nikki och Ellie blev överlyckliga när jag bjöd på choklad med vispad grädde till mellis igår.... jodå man vet ju hur man ska göra sig populär ;)
 
 
 
 
 
Ha en härlig lillördag
 
 
//PIllan


Varm choklad tillhör vintern:) måste köpa denna sockerfria, kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se