Favorit i repris

 
 
 
 
 
Det blev en bra start på denna morgon.
 
 
Hade tid för besiktning av bilen och den gamla pärlan gled prickfritt igenom kontrollantens stränga ögon! Så den rullar många mil till, förhoppningsvis.... (nu minns ni kanske hur det lär för dryga veckan sedan, då den inte startade.. hi hi )
 
 
Jag är inte alls intresserad av bilar utan vill mest att dom ska rulla och ta mej från A till B liksom. Har en otroligt snäll och givmild pappa som gav mej den här bilen då han själv köpte en ny. Han är dessutom en hejjare på att "mecka" så han fixar allt som behövs på bilen!
 
 
Bortskämd...jag?!
 
 
 
 
 
 
Jag stack direkt till gymmet efteråt och jag plågade mej med lite löp-intervaller. Jag har bestämt för att göra detta ett par gånger i veckan för det är verkligen inget jag njuter av i stunden....men efteråt är jag nöjd! Kolla dessutom på min Insta story för lite styrkeövningar!
 
 
 
Snabb lunch fick bli en riktig favorit, den här tonfiskröran är magiskt god . Jag har gett er recept tidigare och du hittar det här KLICK
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se