Tisdagsfix

 
 
 
 
 
Hej på er
 
Jag blev helt solokvist här hemma efter jobbet!
Nikki har hängt med en kompis hem, A jobbar och Filippa vet jag inte vart hon är?!
 
 
Har haft Mordpodden spelandes i köket medans jag har varit lite huslig. bakat en sockerkaka med kardemumma .....bakar nästan aldrig nåt gottigt nu för tiden men Filippa vill gärna ha något till kaffet så det finns nu rykande varm.
 
Fröknäcke är bra att ha och nu gjorde jag ett nytt recept med majsmjöl....men det var inte alls lika bra som när jag gör efter Leilas!
Detta var mer svårgräddat och trots att jag lät det stå inne på eftervärme länge så blev det ändå mjukt:(
 
 
Nä ska ni göra fröknäcke så gör enligt detta KLICK
 
 
 
 
Ingredienserna är typ detsamma fast byt ut mot mandelmjöl enligt mitt tycke!
 
 
 
 
Lite höstfärger till köksfönstren och en kruka persilja!
 
 
I fjol hade jag en jättestor persilja ute i landet men i år bidde det annat..... Frysde in en hel del men den är såklart slut nu!
 
 
 
 
 
 
Aktiviteterna i köket är inte slut ännu..... Ska strax fixa middagen och det blir ett smarrigt recept som ni fått tidigare här i bloggen nämligen detta KLICK
 
 
 
 
Ikväll kör jag som vanligt på tisdagar Aerobics, längtar!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se