Riktigt sommarblond

 
 
 
 
Länge sedan jag var såhär riktigt sommarblond!
 
Berättade ju att vi försöker få fram mer av det "kalla" i mitt hår senast jag var hos frissan KLICK och nu har det verkligen blivit sådär isigt som var min önskan!
Fast fortfarande finns en del av det varma kvar och jag gillar att det är lite uppblandat, blir mer liv i håret.  För övrigt är håret riktigt fräscht och helt nu, inga slitna toppar och det känns förhålandevis tjockt (även om jag har riktigt nordiskt hår med tunna strån)
 
Köpt på mej lite nya hårprodukter också som jag tänkte tipsa er om framöver, har bara inte hunnit testa dem ännu....
 
 
 
 
 
 
Ja lite guld och lite is i en fin mix!
 
 
 
 
 
Gillar också att ha håret lite såhär halvlockigt och busigt.
Bara att köra in händerna och fluffa till för volym ! Superenkelt att fixa med en plattång eller såklart även en locktång om du har en sådan. Jag har en sådan kon-formad locktång som är lätt att snurra håret på MEN jag tycker nästan att plattången är allra enklast!
 
 
 
 
Idag är det ju sista fredagen på min semester och tyvärr så har denna del av landsändan blivit helt täckt med moln och kyliga vindar..... Därför ska jag fram med målarpensel och fixa till skavanker på våra matstolar. Deras färg har blivit rätt så avskavd och det kan väl passa som göromål en grå dag!
 
 
 
 
Ha det så bra
 
//PIllan


Du vart ju jättefin :)

Svar: Tack😊
Pernilla/Pillan

Verkligen fin hårfärg!!

Svar: Tack!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se