Måndag med sopp-lunch

 
 
 
 
 
Måndag och tillbaka i vardagen igen
 
 
 
Riktigt höstlikt och lite ruggigt väder gjorde mej så sugen på soppa idag!
Sagt och gjort, jag svängde ihop en lins-soppa och bakade kesobröd, back to reality.... slut på framdukad dignande buffé!
 
 
 
Båda dessa recept har jag givit er tidigare men om ni vill se dem igen så finns dom här KLICK och här KLICK
 
 
 
Eftersom jag gjorde en stor kastrull så passade jag på att bjuda mina föräldrar på lunch också. Trevligt med sällskap så här en måndag.
Dom har ju hjälpt till både med Nikki och Sessan under min semester och än är det inte slut på flängandet i september... redan i morgon åker jag till Stockholm och även A är på resande fot.
På lördag är det dessutom dags för Middagsklubben att genomföra Torbjörns 50-årspresent så då drar vi iväg igen!
 
 
Nästa vecka ska jag med jobbet igen på konferens men sedan tror jag det är lungt nån vecka i alla fall!
 
 
 
 
 
 
Älskar verkligen soppor i alla dess former
 
Linssoppan är dessutom både nyttig, god och billig!
 
 
 
 
 
 
I eftermiddag ska jag jobba och det blir skoj att träffa kollegorna igen.
Gissar dock att det mesta är sig likt, hinner inte hända så mycket på en vecka...
 
Träningen får vänta några dagar för nu är det som sagt fullt upp!
 
 
 
 
Ha det så bra 
 
//PIllan


Åh så gott😍 Kika gärna in hos mig också ❤️





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se